Egensnakk: hvordan snakker du til og om deg selv – til deg selv?
Er du bevisst på hvordan du snakker til og om deg selv – både til andre og til deg selv! Jeg hører ofte utsagn som dette både fra damer som trimmer en del og damer som ikke er i gang (ennå): “Jeg har så dårlig balanse” “Jeg eier ikke magemuskler” “Knærne mine er helt ødelagt”
Egensnakk: hvordan snakker du til og om deg selv – til deg selv? Read More »
